Saturday, May 7, 2011

Hari Keusahawan Sekolah a.k.a Hari Kantin ❤

SUMPAH FUN GILA! Kelas kitorang buat rumah hantu ohh *DOUBLE FUN, Then anggaran kutipan coupon dalam RM1000 *TRIPLE FUN!! Pergh, ramai gila babeng orang datang nak masuk rumah hantu kitorang. Mula-mula adalah dalam 3-4 kumpulan, tak sampai separuh jalan pun dah keluar balik, HAHA! Rumah hantu kitorang mula-mula je takut, lepas tuh dah tak takut dah sebab rumah hantu kitorang habis hancur dibuatnya oleh budakbudak yang takut sampai terlanggar meja. That reminds me, ada yang takut sangat lari sampai SELIPAR TERCABOT, HAHAHAHAHA! Lepas tuh bukan nak ambik balik, dorang takut nak patah balik, HAHA! Then, terpaksa stop kejap nak cari selipar dorang, HAHA xD Okay, where were we? huh, pasal rumah dah x takut dah, second reason, hantu hantu semua dah keletihan, sampai ada yang hilang suara sebab banyak sangat mengilai, HAHA! Nasib baik aku duty cashier je xD Then, semua plastik sampah yang kitorang pakai nak cover meja, habis dikoyak rabaknya! Ya Allah, ganas bebenor budak budak nih xD Dari pukul 8 sampai lah pukul 12.30 kitorang tak stop stop pon rumah hantunya, yang hantuhantu semua nak rehat, tapi dipaksa teruskan jugak, kesian dorang, tapi tapi berbaloi kan kan? :D HARI NI MEMANG BEST GILA! Tapi yang tak bestnya, Eton kena sepak dengan keling mana entah, pukimak punya keling! Kesian Eton :/ Then, masa aku tgah tahan pintu keluar sebab aku tak kasi dorang keluar, HAHA, jahat aku xD Time tuh, tiba-tiba GG datang cakap "Echaaaaa!" Terkejut aku! Aku ingatkan dia tak kenal aku, HOHO xD Then jumpa Khai *Walaupun dia dah tua sikit tapi dia COMELL OHH! ^^ Aku suka tengok muka dia :D Khai merupakan salah sorang ahli Second Combat, STARSTRUK! :D Then lepas habis, aku tak tolong pun dorang kemas kelas, aku terus bla, jahat aku xD Then gerak IOI jap makan, then balik :) 

No comments: