Friday, April 29, 2011

TAK GUNA -,-

Okay, macam ni. Sepatutnya aku sekolah hari ni, sebab nak hantar NiE, dahlaa dengan semangatnya aku nak pergi sekolah, siap baju dah basuh kemudian aku gosok cantik cantik. Walaupun kasut aku basah sebab semalam, aku tetap pakai sebab aku memang nak pergi sekolah hari ni. Then, lepas dah siap siap nak pergi sekolah, tepat pukul 6:30 aku keluar nak tunggu bas, biasa pukul 6:40 aku baru keluar, tengok betapa semangatnya aku. Then, pagi tadi kan hujan, aku pegang paper NiE tuh, habis hancur kena hujan, hujan punya lebat macam sial! Then, aku pelik biasa pukul 6:50 pakcik bas dah dtg ambil aku, tapi dah pukul 7 tak ambil lagi, last last, dia tak ambil aku pulak! Macam tutttttttttttttttttttttttttttt! Dahlaa satu badan aku basah sebab tunngu kau, paper NiE aku hancur pasal kau, boleh pulak kau tak ambil kan? TAK GUNA BETOL! Then, aku dah aku pikir pasal NiE je sebab hari ni last hantar, so aku call ayah aku hantar aku pergi sekolah, aku hantar paper tu je lepstu aku balik terus. Semua pelik kenapa aku balik. Aku malas nak explain sebab ayah aku tunggu kat luar, karang dia bising aku lambat. Lepas tu balik aku tak tahu kenapa badan aku rasa penat gila, aku dah tak ingat apa dah, aku ingat tidor je. Aku tukar baju, lepas tu terus tido. Dari pukul 7 lebih tadi sampai sekarang aku baru bangun. Lepas tu DEMAM PULAK! Hesh, ni semua gara-gara pakcik bas aku yang bodoh sial tak ambil aku! Kalau tak aku tak dapat demam ni and dapatlah jugak aku belajar kat sekolah. F YOU MAN!

No comments: