Saturday, March 5, 2011

pathetic bitch.

whatafuck is your problem whore?!
aku tak kenal kau, tegur kau kat fb pun tak pernah,
suddenly kau cari gado dengan aku?!
apa masalah kau gila!
babi betol lah betina ni.
okay, this's what happened,
ada satu gamba aku dekat fb aku buat tanda phone guna tangan,
then tiba tiba dia comment " siapa nak call kau? bajet hot"
lepas tu aku cakap ' go to hell bitch '
then dia like status aku. pastu dia reply 'motherfuckerbitch'
motherfuckerbitch? weyh bodoh,
aku mana ada konek nak fuck mak aku.
dah sah betina bodoh, tak tahu speaking, nak speaking.
then dia delete comment " siapa nak call kau? bajet hot" dia.
bangang, nampak sgt dia taknak show kat org yg dia cari gadoh dgn aku.
then, aku delete dia and blocked her.
lepas tu boleh pulak dia ADD AKU BALIK?!!
kau ingat aku nak approve kau ke bohsia?
no way laa, pegi mampos!
kalau nak tgok dia sape korang search nama "adriana najwa" kat facebook.
muka lawa, perangai macam BABI HUTAN!
pukimak punya betina!
aku jumpa kau mampos kau aku pijak!
aku rasa dia sakit otak kot, kan?
tetiba je nak cari gado dgn org.
bodoh punya betina.




No comments: