Thursday, March 24, 2011

Oh NO! like i care, HAHA xD

HAHA :D
Aku rasa setiap minggu mesti aku ada ponteng sehari,
Last aku datang penuh seminggu masa seminggu before exam x)
Then, sebelum ni aku pernah tak datang 3 hari berturut turut sebab aku malas, HAHA!
And and and, minggu ni je dah 2 hari aku tak datang, hee x)
so what? tak mati pun aku, HAHA :D
But, haritu fara ada kata yg Pn.Lam mara kat aku coz banyak kali aku tak datang.
Takut aku kena surat amaran.
Macam aku tak pernah dapat je -,-
BUT! lately ni aku bagi surat, coz aku malas nak dengar cikgu pot pet pot pet, HAHA :D
And semua surat alasan sama je, bangun lambat, tertinggal bas, demam, selesema, HAHA!
Bapak aku kesah tapi kurang kesah.
Aku : Ayah, echa tak sekolah tau besok
Ayah : apasal?
Echa : malas, heheeeee.
Ayah : suka hati kau laa.
HAHA :D
Apa lagi aku, dia dah bagi green light xD
Usually aku ponteng sebab ada ADD MATH!!
Menyampah aku nak menghadap muka cikgu tu.
Hari-hari bising suruh hantar buku dia,
Macam aku nak hantar je -,-
Lagipun next year SPM aku nak drop add math, so why bother? x)
Tu jelaa, nanti ada news yang tak berfaedah lagi aku post a.s.a.p. HAHA :D




No comments: