Sunday, March 20, 2011

Kenapalah?


If korang perasan kawan aku semua HOT HOT and Famous Famous belaka,
For example : Adii, Aina, Mimie, Wany, Nura, Tyka etc.
Aku pelik macam mana aku boleh kawan dengan dorang?
Nak kata aku cantik, aku hitam.
Nak kata aku HOT, aku gemok.
Aku takde satu pon persamaan rupa dengan dorang,
Tapi aku kawan dengan dorang, pelik kan?
If korang perhatikan betul betul,
Setiap lelaki or perempuan yg HOT mesti ada satu or dua kawan yang TAK HOT hang dengan dorang setiap kali dorang keluar.
And, akulah orang yg TAK HOT tu, hoho.
Sometimes aku rasa mcm dorang outta my league.
Then, aku rasa macam segan nak lepak dengan dorang,
Coz aku takot aku memburukan suasana,
For example : semua budak budak dalam geng tu HOTSTUFF, then tetiba aku TAK HOT kat situ.
rosak kan permandangan? haihh.
Satu lagi, aku punya wardrobe like wayyyyy different dari dorang.
korang tahu tak bila aku last update wardrobe aku?
Tahun lepas, bulan 4.
HAMEK KAU!
Dah nak dekat setahun aku tak beli baju baru, sebab apa?
Sebab keluarga aku kurang berkemampuan.
Then, if dorang aku rasa setiap bulan dorang update wardrobe.
Setiap kali aku keluar dgn dorang mesti ada je benda baru.
sakit hati + jealous :(
agaknya inilah nasib budak yg TAK HOT kan,
sentiasa mencemburui kawan sendiri.
i hate myself.

No comments: