Monday, March 7, 2011

-,-

yeah, hari ni aku , wany, tikah and zatty menggila di ioi, hoho.
first kitorang pegi popular,
coz aku nak kena beli menatang apa entah utk hiasan kelas,
then tadi dah keluar buku galaksi baru bulan ni punya!
woot woot, hoho.
nak beli, but tadi takde duit, lain kali jelaa aku beli, hee.
then kitorang lepakk food court kat jusco,
daripada pukul 2 lebih sampai pukul 5.30,
apa kitorang buat lama sgt kat situ?
mcm biasalah, gossip, haha :D
and tadi aku nampak sorang budak pengakap kat situ jugak, azim.
hoho.
then kitorang nak balik tapi hujan gila babeng punya lebat tadi,
terpaksa tunggu hujan reda.
pukul 6.30 aku dgn zatty tggu bas,
then terus dapat bas.
wany and tikah tggu bas kat seberang ioi.
sampai rumah pukul 7.30, gila ah.
penat aku dari pagi tadi sampai sekarang aku tak tido lagi.
masa otw nak pegi rumah tu, aku terserempak dgn ayah kat block b.
pastu kena marah pasal aku teramek 2 kunci rumah,
sampai dia tak boleh masuk rumah coz tade kunci.
aku lupa pulak nak tarok balek -,-
pastu mak aku balik rumah dia bad mood,
entah pehal tah, gila kot.
then tetiba memekak kat aku pasal aku amek 2 kunci,
pastu dia panggil aku bodoh, tak guna.
kau tu yg bodoh.
dahlaa dah kawin, anak dah empat, pastu ada jantan lain.
ye ibu, echa tahu ibu ada jantan simpanan.
tggu lah sampai masa nanti dapat lah kau balasan.
ada ubi ada batas, ada hari ada balas.
kan dah keluar peribahasa, HAHA.


No comments: