Friday, January 14, 2011

budak form 5 pengakap tahun ni memang disaster!

BODOH NAK MAMPUS!
sepatutnya list duty kutip sampah  masa merentas desa ada 15 org yg duty,
tapi aku dengan fazilah je yg duty!
yg lain sume malas nak mampus, tak bertanggungjawab, main-main je lebih!
TAK GUNA!
then, ada satu budak bedebah ni, nama dia Hakim,
perangai seburuk buruk manusia,
aku bagi plastik sampah tu elok elok aku suruh dia pas kat dolah,
then dia amek plastik sampah tu, dia campak kat aku!
tak ke kurang ajar namanya?
weyh, aku tahu la kau form 5, senior,
tapi agak agak la kan nak buad kat aku mcm tu,
lepas tu boleh pulak dia suruh aku kutip balek?
kepala hotak kau la!
kau ingat aku ni pengutip ke apa? bodoh!
then, pasal korang sume lah tapak kasut aku pecah!
pastu kaki aku melecet.
jgn harap laaa aku nak aktif mcm tahun lepas,
pengakap tahun 2011 menyakitkan hati!
aku lagi suka AJK-AJK tahun lepas,
dorang lagi berdisplin and responsible.
daripada korang, harap je budak form 5, perangai mcm budak darjah 5!

No comments: